Už sme boli svedkami kadejakej hlúposti, ale to, čo si teraz dovolili Číňania, tak to snáď ani nemá období. Ale iba sa potvrdzuje to, že kvôli peniazom a biznisu sú ľudia schopní všetkého.
Zneužiť princeznú Dianu na reklamu a takým spôsobom ako to urobili v Číne, tak z toho môže byť skutočne poriadny škandál!
To je ale drzosť! Čínska firma spustila kampaň na spodnú bielizeň značky Diana a podporila ho sloganom: Pocíťte romantiku britskej kráľovskej rodiny. Pôsobí to o to morbídnejšie, že kampaň sa objavila v Číne práve v deň výročia tragickej smrti princeznej Diany! Bude z toho medzinárodný škandál?
Reklama
<script style="" type="text/javascript">
document.getElementById('tooltip__8343').style.width = '234px';
document.getElementById('tooltip__8343').style.height = '104px';
Briti sú šokovaní! Spomienka na princeznú, ktorá zahynula počas tragickej autonehody v Paríži 31. augusta 1997, je stále živá. Vo svojej dobe patrila medzi najznámejšie a najpopulárnejšie osobnosti. Kým vo Veľkej Británii si jej tragické úmrtie pripomínali pietne, s kvetmi a sviečkami, v juhočínskom meste Šen-čen sa objavili billboardy na podprsenky a nohavičky značky Diana. Predvádza ich modelka – dvojníčka obľúbenej princeznej. Ne jednom reklamnom zábere sedí za violončelom, len v spodnej bielizni, s korunkou na hlave a usmieva sa na dieťa držiace noty.
Princezná Diana bola prvou manželkou následníka britského trónu princa Charlesa a matkou jeho dvoch detí. Ich manželské rozbroje plnili stránky bulvárnej tlače. Po rozvode sa princezná angažovala v charitatívnej činnosti pre Červený kríž a sústredila sa najmä na boj
proti AIDS a nášľapným mínam. Po automobilovej nehode, pri ktorej zahynula so svojím vtedajším priateľom Dodim al-Fayedom, sa o jej príčinách veľa špekulovalo a vytvárali sa mnohé konšpiračné teórie.
Komentáre