Všetko by bolo v poriadku, keby sa takto ústretovo postupovalo k zákazníkom pri aktuálnych akciových tovaroch, hlavne keď je cenová ponuka tovaru nižšia 34 – 41 %.
Takmer pravidelne sa totiž stáva, že v košickom Kauflande na Terase ako náhle je zľavnený tovar v tých spomenutých percentách, tak regály sú v priebehu niekoľkých minút prázdne, ale namiesto toho, aby tam bol personálom doplnený ďalší tovar, tak tam položia ceduľku, že čaká sa na dovoz ďalšieho, alebo, že tovar je už vypredaný.
No dnes ma to v Kauflande poriadne vytočilo. Vo všeobecnosti som tam prišiel už pomerne neskoro, lebo bolo 10:30 hod., ale chcel som kúpiť dlhozrnu ryžu značky Noe. Pochopiteľne, klasika v regáli ceduľka. Nedalo mi to pokoja a pre istotu som sa na informáciách opýtal či ešte bude dodaný ďalší tovar? Na moje veľké prekvapenie mi odpovedali, že o pár minút ho tam dovezú, že už išli do skladu pre paletu s ryžou.
Po 25 minútach ma už čakanie prestalo baviť, tak som sa znovu išiel opýtať, že čo sa stalo. So zármutkom mi oznámili, že v sklade majú paletu založenú množstvom paliet s iným tovarom, a že sa im to nedarí vybrať, ale aby som prišiel poobede a že to bude OK.
Poobede som už o 14:30 zbadal, že nič sa nezmenilo a regál zíval prázdnotou, iba čo v ňom vegetila tá nešťastná ceduľka. Na informáciách sa iba zopakovalo to, čo aj predpoludním, ale, že keď dôjdem medzi 17 – 18 hodinou, takže už by sa im to malo podariť. Ja na margo ich odpovede som zareagoval, že nech sa neurazia, že ja to nevyčítam im, ale spýtal som sa nie je to zvláštne, že sa to stane práve vtedy, keď je akcia a zo zľavou 41 %? Čo si mám ako zákazník v takomto prípade pomyslieť ak nie to, že predsa nemôžu po celý deň predávať takýto tovar, lebo by to firma značne pocítila na svojich ziskoch?! (Pochopiteľne v tom negatívnom zmysle.)
Komentáre
Mno, s Kauflandem to dělám tak, že
Darmo, moje babička mi svýho času, že i nakupovat se musí umět:-)))
Umřela mi, ale mám jí furtom před vočima.
Mito
Laco
v BA v lidli v petržalke je to také isté
iviak
Laco